Blog

L’equip d’advocats de Palau i Associats assisteix a la sessió de formació sobre dret mercantil organitzada pel Col·legi d’Advocats de Terrassa (ICATER)

Dirigida pel magistrat de la secció 15a de l’AP Barcelona, José Mª Fernández Seijo, la cita va girar en relació a la responsabilitat dels administradors de societats establerta per l’article 367 LSC

Com bé sabeu, a Palau i Associats oferim un assessorament integral, tant a empreses com a particulars. Tot i que acostumem a parlar dels nostres serveis en l’àmbit de l’assessorament i la gestió de tràmits fiscals, també oferim acompanyament en altres àrees.

De fet, posem a disposició dels nostres clients tot un equip d’advocats experts en qüestions fiscals, laborals i comptables, els quals treballen solucionant qualsevol situació que afecti a les persones i a l’empresa, en qualsevol àmbit del dret.

Aquest mateix equip va assistir, el passat divendres 17 de gener, a la cita organitzada per l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Terrassa (ICATER) sobre Dret Mercantil; concretament, el magistrat de la secció 15a de l’AP Barcelona, José Mª Fernández Seijo, va impartir una sessió formativa en relació a la responsabilitat dels administradors de societats establerta per l’article 367 LSC.

Cal tenir en compte, en aquest sentit, que un dels principals riscos de l’òrgan d’administració d’una societat de capital, tant si és individual (administrador únic), compartit (administradors mancomunats o solidaris) o col·legiat (consell d’administració) és la potencial responsabilitat solidària per les obligacions socials nascudes quan es produeix la concurrència d’una causa legal – no estatutària- de dissolució social, imposada ex art. 367.

Us mostrem algunes fotos de la sessió tot agraint a l’ICATER com al Sr.Fernández Seijo l’organització d’aqueta instructiva formació.

Deixar un comentari

Obrir xat